poniedziałek, 27 maja 2013

Sobota w Feniksie

Dzisiaj foto relacja z soboty w Feniksie.

Dzień rozpocząłem udaniem się na  MTG DRAGON'S MAZE GAME DAY, czyli turniej  Magic: The Gathering. Impreza kosztowała 5złotych, a do wygrania była mata.

Każdy dostawał kartę promo, a dla TOP8 była dodatkowa karta promocyjna. 

Oto zwycięska turnieju:

Drugie miejsce zajął:

_________________________________________________________________________________


Po turnieju (na którym zająłem ostatnie miejsce, ale to już mniejsza z tym), wróciłem do domu, spakowałem jedzenie i na 19 ruszałem na "Majową noc gier planszowych". Wejście kosztowało 10 złotych, w programie:

* turnieje -Munchkin, Schotten Totten oraz Pędzące żółwie!


* nocny turniej MTG (grasz czym masz)


* 4 losowania gier planszowych - o 22:00, o 23:00, o północy i o 1:00!

Oczywiście, najpierw duża część zasiadła na przeciwko telewizora, w końcu był mecz. Po czasie radości i smutku, mecz zakończył się i przeszliśmy do rozgrywek.


Organizacja imprez była na wysokim poziomie. Przez całą noc dostępne były konsole i wszystkie gry z wypożyczalni. Pojawiło się wiele osób i wszyscy bawili się bardzo dobrze (łącznie ze mną). Właściciele zadbali o dodatkowe stoły, dzięki czemu każdy z graczy mógł znaleźć sobie miejsce.

Informacje o kolejnych imprezach organizowanych przez sklep znajdziecie na stronie Feniksa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz